Ustaz Ini Ajar Cara Hilangkan Racun, Sihir & Santau Dengan Rawatan Air Kelapa

Racūn, sīhīr dan santāu perkataan biasa yang kerap kita dengar. Mereka yang terkenā dan mengalamīnya akan ‘dibīnasakan’ dengan perlahan-lahan dan berulang-ulang supaya menderīta sehingga menyebabkan kematīan.

Banyak kisah yang pernah kita baca mengenai perkara ini. Namun disana kita dituntut berusaha, berikhtiar untuk merawatnya.

Perkongsian oleh Ustaz Norazri Medzlan yang merupakan perawāt di Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur telah mendapat lebih 96 ribu share di facebook boleh dijadikan panduan untuk anda.

Masih ramai yang belum tahu, air kelapa muda yang diminum dengan mengikut cara atau kaedah yang betul, dapat mematīkan atau memuntāhkan ”racūn” dalam badan. Sebaiknya diamalkan 3 kali seminggu, tidak sālah berikhtiar, dengan izin-Nya kita akan diberikan kesihatan yang lebih baik.

Mari kita ikuti perkongsian Ustaz Norazri Medzlan seperti dibawah ini. Mudah mudan dapat memberi manfaat kepada pembaca sekalian.

Foto : Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur

Bagus Minum Air kelapa ni untuk mematīkan/memuntāhkan racūn/bīsa-bīsa santāu/sīhīr yang ada didalam tubuh badan. Caranya seperti berikut.

Pastikan air kelapa muda. Jangan letak gula atau air batu (ori). Sebelum minum baca ayat seperti berikut :-

1. Surah Al-Fatihah 1x.

2. Surah Toha Ayat 69 7x.

3. Berdoa contoh

( Ya Allah Jadikan Air kelapa ni sebagai penawar bagi segala penyakīt dan racūn bagi segala ganggūn jīn dan syāītan yang ada ditubuh badan ku in)

4. Minum dengan pelahan-pelahan,

Sekiranya ketika minum anda terasa mual dan hendak muntāh. Jangan di tahān muntāh tersebut. Muntah sahaja (mungkin yang keluar itu adalah racūn/bīsa-bīsa santāu/sīhīr yang ada didalam badan anda.

5. Amalkan minum air kelapa ni, seminggu 3 kali. Insya Allah

Surah Toha Ayat 69

‎وَأَلْقِ مَا فِي يَمِينِكَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا كَيْدُ سَاحِرٍ وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيْثُ أَتَى

Terjemahan:- “Dan campakkanlah apa yang ada di tangan kananmu, nescaya ia menelan segala (benda-benda sīhīr) yang mereka lakukan, kerana sesungguhnya apa yang mereka lakukan itu hanyalah tīpu daya ahli sīhīr; sedang ahli sīhīr itu tidak akan beroleh kejayaan, di mana sahaja ia berada”.

Bagi yang ingin mengunakan kaedah tersebut boleh tulis diruang komen “izinkan saya untuk beramal”. Insya Allah nanti saya ijazahkan.

Komen ‘izinkan saya beramal’ di post asal. Boleh klik di sini untuk komen.

Insya Allah.. ini hanya sebagai salah satu ikhtiar bagi merawat segala penyakīt yang ada didalam tubuh badan kita. Jaga atikad kita, Kebergantungan kita hanya pada Allah سبحانه و تعالى‎ . Sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى‎ yang menyembuhkan.

والله أعلم بالصواب

Semoga perkongsian ini mendapat manfaat kita bersama. Kongsikan kepada keluarga dan sahabat-sahabat anda

عَنْ أَبِي مَسْعُودٍ عُقْبَةَ بْنِ عَمْرٍو الْأَنْصَارِيِّ البَدْرِيِّ رَضِيَ اللّٰهُ عَنْهُ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَنْ دَلَّ عَلَى خَيْرٍ فَلَهُ مِثْلُ أَجْرِ فَاعِلِهِ.

صحيح مسلم ، كتاب الإمارة ، باب فضل إعانة الغازي في سبيل الله بمركوب وغيره، وخلافته في أهله بخير ، حديث رقم 1893

Daripada Abu Mas’ud ‘Uqbah bin Amriy Al-Anshori Al-Badriy رضي الله عنه, beliau berkata : Rasulullah صلى الله عليه bersabda : “Sesiapa yang dapat menunjukkan suatu kebaikan (kemudian diikuti dan dilakukan kebaikan tersebut oleh seseorang yang lain) maka dia akan mendapat pahala seperti orang yang melakukannya.” (Hadith riwayat Muslim, No.Hadith : 1893)

Like dan Follow kami di @genganakmuda dan @viralmalaysiaku

Oleh : Viral Malaysia Ku
Sumber/Gambar : Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur

Related articles